Σελίδες

Translate

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Μέτρα για τη «βιτρίνα» του «τουριστικού προϊόντος»

Εγνοια της κυβέρνησης πώς θα γίνουν «αθέατοι» οι πρόσφυγες και τα «hot spots»...
Σειρά μέτρων για την ενίσχυση του «τουριστικού προϊόντος», τόσο συνολικότερα όσο και ειδικά στα νησιά που δέχονται πρόσφυγες, ανακοίνωσε χτες η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού,Ελενα Κουντουρά, προκειμένου να διασφαλιστούν τα κέρδη του κεφαλαίου που δραστηριοποιείται στον κλάδο, όταν οι εργαζόμενοι σε αυτόν δουλεύουν σε συνθήκες γαλέρας.
Σχεδιάζεται, μεταξύ άλλων, η ενίσχυση της προβολής του εγχώριου τουρισμού σε παλιές αλλά και νέες αγορές «στόχους», ενώ καταβάλλεται προσπάθεια ανάπτυξης νέων απευθείας πτήσεων κατά τη θερινή περίοδο με Κίνα, Ν. Κορέα, Μέση Ανατολή και ΗΠΑ.
Οπως είπε η αναπληρώτρια υπουργός, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν αυξητικές τάσεις και φέτος. Πρόσθεσε ότι θα διοργανωθούν ειδικές εκδηλώσεις προβολής στο εξωτερικό για τα νησιά Κω, Σάμο, Λέσβο, Χίο όταν ολοκληρωθούν και τεθούν σε λειτουργία τα«Κέντρα Ταυτοποίησης», «τα οποία θα είναι αθέατα, απολύτως ελεγχόμενα και μακριά από περιοχές και χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος»... Επίσης είπε πως θα διασφαλιστεί «η ελεγχόμενη κατεύθυνση των προσφυγικών ροών μακριά από τις τουριστικές περιοχές».
Tέλος, ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει κάποιο«πρόγραμμα εσωτερικού τουρισμού», σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας, για την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στα νησιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου